2011-05-03
 22:58:57

jag gav nästan upp den här gången

jag gav nästan upp kärleken den här gången jag blev fan bara sårad
ingen menade va dom sa men tillslut så träffade jag dig vi träffades på en fest i hille
du va packad men jag va nyckter du såg intresant ut och jag frågade va du hete
jag sökte upp dig dagen efter och ville träffa dig så snart som möjligt de va nåt med dig
men visste inte vad jag hade fortfarande kontakt med mitt ex då fast vi hade gjort slut..
men jag va fortfarande kär i honom .. så när jag såg dig glömde jag bort honom kändes det
som allt kändes så himla lätt helt plötsligt .
jag minns första gången du pussade mig jag satt i data
stolen och du kom rullandes fram och pussade mig dess
mer vi va med varandra kände jag mig varmare
och kunde glömma all skit där hemma .. ville aldrig åka hem
ville aldrig släppa dig.. du har gjort mitt liv
så himla bra kim du e det finaste jag har kvar i mitt liv och ska
göra allt för att inte ska förlora dig
du e inte värd att bli sårad du e värd det bästa gubben tack gud !




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: