2011-08-05
 14:19:50

nu bär det av till dalarna

tjo, sitter ute och kollar på olika kennlar vill så gärna ha en hund nu
men mamma sa att jag skulle skriva uopp några raser som jag ville åka och kolla på
och plus att jag har hittat en jätte bra sida där man bara hittar kennlar inom gävle.
för pappa och min syrra e ju allergiska mot vissa hundar men egentligen behöver dom
inte vara allergivänliga för vi hade en lagotto förut men den kände pappa av trodde
vi men det va bara valp pälsen hade kände avså vi lämnade bort vår lilla cesar i onödan
men iallafall så e det pälsen och vissa saker i huden som gör att man bli allergisk så man
kan faktiskt testa vilken hund som helst om man e allergisk mot hundar :)
men nu vätar jag på älskling ska komma hit han e på stan och väntar på bussen så pusshej!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: