2011-08-04
 23:35:59

hund lista från min sida thiii



bullmastiff en riktig maffig hund om man frågar mig så charmig och gullig
som man verkligen inte kan mottstå hihi



och sen har vi den engelska blodhunden som e en riktig spår hund ute
i skogen jag gillar där skinet hänger där fram vid nosen på hundarna hihi



och nu på 3 plats min älsklings hund sen jag va så liten så jag knappt kunde
gå nästan basset hunden fall för ansiktet så fort jag såg det det charmiga e
att det e en stor hund i en kort kropp .


 

sen till sist men inte minst den stora hunden grand danios
så vacker så det inte finns , den finns i 3 olika färger men den här färgen e nog
finast tycker jag ja det va allt för mig nu ska jag lägga mig och titta på tv .
puss puss hoppas ni gillade hundarna :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: