2011-03-01
 13:53:34

jag ser inte ljuset i mina ögon längre

det blir bara mörkare och mörkare i mina ögon, kraften blir allt svagare och svagar
snart finns ingenting kvar. hur ska jag beete mig hur ska jag förstå vad du känner.
hur ska jag kunna tro att du talar sanning 86 dagar har gått nu utan dig vid min sida.
ska jag behöva vänta 86 dagar till . jag orkar inte varför får du mig att känna hopp
om du inte älskar mig kan du säga mig det. jag har tyckt om dig i snart 2 och ett halvt år
det e länge vetu det och det känns faktikst som jag aldrig kommer sluta tycka om dig.
jag kan inte säga att jag älskar dig som jag gjorde förut för allt som du gjort och sagt mot mig
har gjort att mina känslor blivit svaga men jag har aldrig tappat känslorna helt för dig och det
tror jag inte du heller har jag tror du e osäker du kan inte lita på mig för jag va ett svin mot dig förut
jag va inte ärlig mot dig. men jag vill bara att du ska veta att jag är inte så längre jag önskar du kunde
se detta se hur ledsen jag e, se att jag inser att jag gjorde fel som jag inte gjorde då.
jag förstjänade inte dig när jag va sådär men du stannade kvar fast du kände smärta och tårar
förlåt gubben för allt jag gjort mot dig verkligen förlåt du har givit mig flera chanser och jag har bara skitit
i dom .. jag skulle göra vad som helst för att du skulle kalla mig din askim igen.
seni seviyorum hayatim bebow



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: