2011-03-14
 14:36:31

dags att lämna allt det gammla och gå vidare på nytt

ciao, veckan ser ut som stor pluggs veckan
ons: nationella i no fysik alltså
1 april: musik prov hej inte pluggat alls
13 april: nationella i engelska hej va kul älskar engelska
14april: so prov i andra värdskriget jippi älskart

asså döda mig nästan va e det här sen måste man plugga matte också
för att få godkänt i matte ligger efter i särgruppen asså åh orkar inte .
aja men nu ska jag iallafall skriva klart min uppsats med iralnd på eng
sen får jag se om jag glider någonstans innan jag åker till valbo och firar farfar
sen ikväll blire film har jag bestämt men det har väl inte mina päron
det blire väl hård plugg i no -.-' aja
pusshej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: