2011-01-24
 10:11:32

no force, no energy, no desire to forget,

jag önskar att jag tänkte bättre jag önskar att jag tog vara på tiden mera.
jag önskar att jag aldrig gjort mina misstag . jag önskar du kunde förlåta mig
jag ber en bön att du ska komma tillbaka . orden du säger till mig har fått mig att
inte vet vem du e eller vart jag har dig längre men jag hade dig närmare än vad jag
trodde. du beskrev dina känslor för mig dåligt. du gjorde mig förvirrad du fick mig
att grtåa tårar du fick mig att få magknip på kvällarna när jag sov. men du fick mig också
att skratta och le när du tog dina armar om mig den kvällen . visste jag inte vart jag va
elle va du gjorde men du lekte bara exakt som jag trodde du säger bara saker för att jag
ska få skulden. vad ska jag göra då när jag inte vet svaret jag älskar dig fortfarande men
önskar att jag inte gjorde snälla ta mig tillbaka till sommaren till den 3 januari 2010 då de
blev du och jag bebo .  so cold med chris brown kommer alltid att vara vår låt .
men nu e det bara minnen jag har kvar av dig ingenting annat..  alla sms jag har sparat
sen förut du har inget kvar inga minnen, inga känslor inte ens mitt nummer.
hur ska jag orka ? när du inte e här du var den enda jag vet det så fuck this shit
jag orkar inte en dag då säger jag hejdå för såhär tänker jag inte känna mig ..

bullshit va allt du sa



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: