2011-01-13
 14:18:47

kung fu ? framtid eller inte?

ciao, idag ska jag på kung fu träningen , träningen håller till på vasa idrott ska dit
med jeff,jonis, petter och fhilip blir najs säkert det ser kul ut iallafall.
men först ska jag till indat en timme med emelie, sen drar vi dit .
men nu ska jag ta nåt att äta iallafal för e
rätt så hungrig och måste äta innan jag åker men mitt busskort börjar
inte gälla förens 5 så det e rätt segt
menmen aa nu i skolan håller vi på med grupp arbete redan läxor känns kul .
vi har engelska läxia tills på fredag , sen har vi grupparbete om islam och judendom
sen har vi teknik läxa och sen ska vi läsa igenom papper till no som handkar om galaxer
inte så piggade just nu säger jag men jag ska klara av det jag får helt enkelt dela upp det
men nu ska jag kolla lite på tv och chilla lite ha det bra
puss

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: