2011-01-16
 14:31:14

jag går sönder när jag snackar med dig

jag går sönder, jag känner mig svagare för varje dag som går
mitt hjärta slår för dig. men varje gång det slår så känns det som att
du slår tillbaka så hårt satt det nästan stannar varje gång jag skriver
till dig e jag nervös, varje gång jag ser dig vill jag säga hej men kan inte
för attt jag vill inte bli dissad. jag e rädd att gå vidare, mitt hjärta vill stanna
men mian tankar säger att jag måste gå vidare. du har aldrig tid du säger att
du har tid men tillslut så kan du inte . ska jag sitta här igen och vänta tills du
kan träffa mig. jag skulle inte givit dig mitt hjärta den gången du ville .
jag skulle va stark men det va jag inte jag ångrar mig att jag gav dig mitt hjärta
när du beeter dig såhär med mig. jag älskar dig men du gör så jag går sönder .
inget kan få mig att hata dig det vet jag men du gör mig jävligt arg ibland ..

peace



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: