2011-01-11
 15:35:08

hemma från första skoldagen då

ciao, nu e man hemma från första skoldagen då jobbigt var det men
man måste ju lida om man vill komma någon vart här i livet ju så
jag måste satsa på matten, eng &sve iår tror jag det e nog dom som
jag måste lära mig mera i visst jag kan eng men inte så bra att skriva på eng
och sen i sve kan jag inte stava så bra hehe. sen matten e jag inte bra på någotvis
men aja orka snacka om skolan .. jag duschade iallafall nyss nu ska jag ta nåt att
äta för åt inte i skolan idag sen så ska jag sitta och chilla lite sen fixa mig och dra ner
till stan och möta emelie sen drar vi till indat och parosh har kommit hem nu också
så hoppas han hänger på. det blir väl dom vanliga som kommer mahmod & vedran .
men ha det bra här kommer en låt som jag skarp älskar just nu.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: