2011-01-22
 01:23:09

feeling like I let you down

jag e en jag vet inte vad jag e jag e falsk riktigt jävla falsk .
jag har sabbat allt precis allt. mitt liv, min framtid allt. ingenting
e bra längre inga äkta vänner, ingen pojkvän man kan lita på föralltid
saker som gör ens lunger svarta och allt e bara skit man ljuger för han inte
hamna i trubbel men vafan e det för nå igentligen man ska inte göra det
e det fulaste man kan göra men jag? jo vad gör jag jo jag ljuger människor
som betyder en förmögenhet för mig rakt upp i ansiktet kan ni tänka er
jag kan fan kalla mig själv för fitta ! jag e en riktig fitta ibland mot dom jag
älskar men det har dom varit mot mig också så om man säger så, så e
det bara hämnd men man kan ändå inte säga så. jag vill bara till bara till den
3 januari 2010 då allt va toppen nykär och allt gick så bra. men nu 2011 allt går
skit och vill bara här ifrån verkligen här ifrån från mian fotspår som jag går från mitt
liv , vill att mitt namn ska raderas. vill att allt ska raderas som jag gjorde i mitt tidigare liv.
du e trogen men det känns som jag e otrogen ..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: