2011-01-22
 13:31:09

aliens in america

ciao, sitter nu och kollar på aliens in america och chillar lite
väntar på att det typ ska bli kväll och hoppas att denna kväll
blir bättre än igår iallafall, vetinte om jag ska renskriva klart
min svenska uppgift så länge eller skriva en berättelse jag har det som
uppgift innan nationella provet. som e typ snart och om typ 2 veckor
e det sportlov fifan va kul ska ta vara på varenda dag av lovet kan jag säga
det jag vill göra det e
* festa med roligt folk
* gibba med blattarna
* träffa min bebis
* sova över hos någon
* åka till uppsala och träffa emelie
* shoppa nya saker
* sola
vetinte om jag kommer hinna allt menmen hehe önska det får man
men nu ska jag kolla vidare på aliens in america.
puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: